Słowo o sponsorach

listopada 12, 2015

Słowo o sponsorach jedno, a może i dwa słowa o sponsorach,którzy wsparli spotkanie blogerskie w Łęczycy Blogowy Szał Mam.
Event wsparło aż 78 sponsorów oraz 13 patronów medialnych nieźle co :)
Ze spotkania wyszłyśmy obładowane jak wielbłądy i trochę się bałam czy zmieścimy się ze wszystkim do auta :) Na szczęście się udało :) Ciekawi co przywiązłam ze spotkania.
Zaczynamy

Zoo Safari Borysew niezmiernie się ucieszyłam z rodzinnego biletu wstępu. Bo w Borysewskim Zoo już gościliśmy o czym poświęciłam jeden z postów tak więc wiosną 2016 ponownie odwiedzimy Zoo Safari Borysew tym razem już w czwórkę.


HobiBobi zadbało o to by głowy naszych pociech były zawsze ciepłe podczas tej jesieni. W sekrecie Wam zdradzę, że i ja parę razy pożyczyłam od córy czapkę od HobiBobi.


SzumneBeboki zadbało o to by każda bluzka była wyjątkowa, bo ma szumnego beboka :)

Akatja zadbała o porządek w kuchni, a konkretnie porządek wśród przypraw


Chocolissimo podarowało na loterię pyszne i niezwykłe czekoladki. Świetny i smaczny pomysł na prezent mnie się udało wygrać je w loterii i uraczyć swoje i rodziny podniebienie typowo babskim zestawem czekoladek :)


Wydawnictwo Wam zadbało o to by długich jesienno-zimowych wieczorów nie spędzać w towarzystwie TV, a książki


Wydawnictwo Znak podarowało książki dla każdej z uczestniczek, więc tej jesieni mam w czym wybierać w swojej domowej biblioteczce


Matka ma już co czytać tej jesieni, a co z dziećmi, spokojnie o to zadbała Grupa Wydawnicza Publicat S.A. bo każda z nas otrzymała kolorową książkę o kolorowym dobrze chyba Wam wszystkim znanym Elmerze, a do tego prześliczny różowy pamiętniczek i podstawkę pod kubek.


Made by Ruda podarowała decoupagowe zakładki do książki co by wiedzieć gdzie skończyliśmy czytać by się w akcji nie pogubić  :)


White Place każda uczestniczka otrzymała 10% rabatu na zakupy

"Preparaty Emolium to kompletne emolienty, które dostarczają składniki niezbędne do ochrony skóry, utrzymania jej w zdrowiu i fizjologicznej równowadze" Ja otrzymała szampon do włosów i co mnie cieszy bez SLS :)

Topgl-Plecaki mimo, że do szkoły jeszcze nie chodzimy, to piórnik, który wygrałam w loterii podbił serce Lulci i w dodatku cały różowy z najprawdziwszym takim szkolnym zeszytem


Rainbow Loom Polska przepadłyśmy w zaplataniu, szydełkowaniu i tworzeniu co chwilach nowych bransoletek z gumek, czad :)


Twórczo zakręceni każda z nas otrzymała swój osobisty pierwszy zestaw do dziergania.


Kuferek pereł podarował każdej z nas jakieś cudeńka z biżuterii, ja otrzymałam kolczyki


Oillan zadbało o to by skóra moich pociech była odpowiednio nawilżona

Elilu każdego dnia z uśmiechem na twarzy witam dzień pijąc kawę z pięknego kubka Goodmorning Beautiful plus zniżka na zakupy


Jupi Park-sala zabaw dla dzieci podarowała bezpłatną godzinę zabaw i kupon zniżkowy


AllBag podarowało na loterię ekologiczne torby, mnie udało się jedną z nich wygrać


Bourjois zadbało o to by opiłować zadziorne paznokcie i podkreślić oko, a dzięki podświetlanemu lusterku zrobisz to o każdej porze dnia i nocy :) 

Memo dla każdej uczestniczki przygotowało sówkowe podgrzewacze dłoni, kubek, a dla 5 szczęśliwych uczestniczek buciki, które można było wygrać w konkursie organizowanym na fp spotkania


Plus dla skóry wprowadziło nas podczas jednej z prelekcji w tajniki kosmetyków, każda z nas otrzymała indywidualnie przygotowany zestaw kosmetyków dla siebie. Ja otrzymałam szampon do włosów przetłuszczających, krem ochronny dla dzieci na każdą pogodę oraz żel do mycia twarzy do cery trądzikowej.

Czuczu chyba nie muszę Wam przedstawiać. Każd z nas otrzymała odpowiedni prezent dla wieku swojej pociechy. My już zgadujemy razem z Czuczu

Mamamio lustereczko, które obowiązkowo znalazło się w Lulkowej torebce, bo mama swoje już ma więc dwóch nie może mieć, długopisik i notesik to otrzymała każda z nas, a kosmetyki tej marki były do wygrania w licytacji.

Papiko podarowało nam niezbędne pomoce do tego by stworzyć cuda na naszych koszulkach podczas warsztatów prowadzonych przez Lejdi Shepard


Papillon podarowało przepiękne portfeliki wykonane z naturalnej skóry w różnych kolorach
 

Magnesowy podarował magnesy  logiem spotkania i logiem naszej organizatorki, które dodatkowe opatrzone były wyjątkowymi cytatami.


Peppo podarowało minikróliczki, które czekały na każdą uczestniczkę w białej torebce na stole podczas spotkania


Toly zadbało o to by podczas podróżowania czuć się zawsze komfortowo (jednorazowe nakładki na toaletę czy jednorazowe śliniaczki)

Pracownia Tynka podarowała szklane butelki cuda, na spotkaniu wykorzystałyśmy je jako podstawkę pod telefon, a w domu używam jej w kuchni podczas gotowania odkładam na nią łyżkę czy widelec, ciekawa jestem jak Wy byście ją wykorzystały


myBra.pl podarowało miarki co by zmierzyć się w biuście i pod biustem i dobrać odpowiedni biustonosz


Lovekulkove podarowało prześliczne kwiatki, które czekały na nas przy stole podczas spotkania


Nasza Pracownia zadbała o to byśmy nie były bezimienne.Każda z nas miała imienny identyfikator z przypinką oraz dyplomy uczestnictwa w spotkaniu


Gaga Kids podarowało na loterię zestawy czapka + komin, którą udało mi się wylosować


Fabryka Reklam24 oraz Upominek24 podarowało kubki z logiem spotkania


Fotopaula zadbała o te wszystkie piękne i wyjątkowe zdjęcia z naszego spotkania:)

Elemel dzięki ni wygrałyśmy w loterii malowankę do malowania wodą tak więc tej jesieni nie mamy co narzekać na nudę


domodi.pl objął nas patronatem, a każda z nas otrzymała długopis


Olympia Fitness Klub podarował dla każdej z nas wejściówkę do ich klubu szkoda, że są z Łęczycy


Siostry Szyją uraczyły nas pięknymi łódeczkami


Patroni medialni naszego spotkania:

http://domodi.pl/
http://e-babybazar.pl/


http://mojaleczyca.pl/


http://kutno.net.pl/

http://gazetalokalna.com/

http://mamopracuj.pl/





http://wrolimamy.pl/





Mam spotkanie - najciekawsze wydarzenia z Twoich okolic

http://ipanema-polska.pl/

Wydawnictwo skrzat
czasdzieci.pl
parenting.pl

http://swiadomamama.pl/
Jeszcze raz dziękujemy sponsorom







I jak Wam się podobają nasze upominki ?

Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

7 komentarze

  1. Fajne i nieco orginalne nagrody. A Ty Szczypto jesteś szczęściarą to wygrywania, mi zapewne nie udałoby się nic wylosować na takim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie. Ja niestety nie mam czasu na takie spotkania ale chociaż poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra upominki :) zakladki chyba najbardziej mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Masa tego wszystkiego i piękne prezenty otrzymałyście :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Archiwum

Flickr Images