Matka tworzy

listopada 06, 2015

Matka tworzy oj chciałaby tworzyć więcej i częściej. Ale matka tworzy wtedy kiedy ma czas, a że czasu jak na lekarstwo, to i czasu na tworzenie mniej, nad czym strasznie ubolewam.
Jednak coś nie coś udało mi się stworzyć i dziś pochwalę się swoimi efektami. I dziś Was zaskoczę bo nie będą to twory decoupagowe.
Każdy z moich tworów otrzymał nowe tchnienie. I tak nowe, lepsze życie otrzymało drewniane łóżeczko dla lalek Lulci. Łóżeczko było z surowego drewna, a że wszystkie lalkowe mebelki  jak krzesełko do karmienia czy wózeczek dla lalek są różowego koloru, to nie mogło być inaczej łóżeczko musiało mieć te same barwy tak by wszystko pasowało do siebie.


Drugi twór to zwykła drewniana skrzynka na owoce, warzywa, którą zakupiłam na rynku za całe 5 zł.


Ja ją wyszlifowałam, pomalowałam, polakierowałam i dokręciłam kółka co by mogła być mobilna. Efekt oszałamiający. Przeznaczenie wszystko można do niej władować co Wam do głowy przyjdzie: zabawki, poduszki, i inne pierdoły. Kolejna czeka już w kolejce.

I jak Wam się podoba ?

Miłego weekendu kochani mua :*

Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

14 komentarze

  1. oj takie łóżeczko dla lalek to i nam by się przydało :) co do skrzynki to mam na balkonie i "gnije" sobie jak to mówi mąż, miałabyć przeznaczona na zabawki Natalki , udekorowana drewnianymi sówkami...ale jakoś czasu od wakacji na nią nie miałam....poczeka do wiosny pewnie w piwnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynka rewelacja :) sama mam ochotę tak czasem po tworzyć , tylko jakoś mi odwagi brak.. bo ja takie beztalencie jestem w tej kwestii :) zero estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio też okrywam zalety DIY. Główna zaleta: koszt, ale ile przy tym satysfakcji i zadowolenia. Fajnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wow wow!

    Szczypto powiem Ci, że Twoja pomysłowość mnie powaliła. Naprawdę świetne pomysły i strasznie fajny efekt!
    (No a ta sowa w skrzynce - cudo :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Szczypto. Efekty po oszalamiajace ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, brawo za pomysłowość, Ja ostatnio (rano) mam nieco więcej czasu wolnego i chciałabym go jakoś fajnie zpożytkować, ale inspiracji i talentów brak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie jestem w trakcie tworzenia półki na zabawki ze skrzynek po owocach. Mam nadzieję, że efekt mojej pracy będzie tak samo fajny, jak Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooooo TY możesz wygryźć Dorotę Szelangowską :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :) Ja w planach mam zrobić tipi i właśnie skrzynkę na książki/drobne zabawki. Ale to za jakiś czas oczywiście, kiedy będziemy na swoim i będę miała więcej miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i piękne wykonanie. Czekam na więcej takich inspirujących postów :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Archiwum

Flickr Images