Święta, święta i po świętach

kwietnia 22, 2014

Wtorek, czyli święta za nami. A było świątecznie pod każdym kątem jedzeniowym, spotkaniowym, ubraniowym, spaniowym ...
A dziś do pracy na punkt 8:00, pogoda za oknem nie nastraja do siedzenia w biurze i pracowania, ale cóż trzeba, pociesza mnie perspektywa 4 dniowego tygodnia pracy, przy czym dzisiejszy wtorek spokojny, a na deser pracuję tylko do piątku, bo od poniedziałku wolne na majówkę, powrót do pracy dopiero 05.05 ach jak cudownie. Pogoda ma być ciepła i słoneczna i standardowo jak każdego roku wyjeżdżamy na wiejskie łono natury już doczekać się nie mogę :)
A co po za tym przed Świętami przystroiłam swoje skrzynki balkonowe, bo jesienny wrzos przekwitł i straszył swoimi suchymi badylami, na jego miejsce wskoczyły bratki. A, że uwielbiam wiosnę i lubię zaznaczać jej obecność w naszym domu zasadziłam źródło witamin rzeżuchę i teraz ją zajadamy na wiosennych kanapkach :) Skończyłam też wiosenne wieszaki ubraniowe na specjalne życzenie Asji

I tyle u nas.

Tak więc pozdrawiam Was wiosennie mua :*








P.S. Przypominam Wam kochani o oddawaniu głosów na Lulciowy żłobek, głosować można do końca kwietnia, więc czasu co raz mniej. Głosujemy klikając w link i wpisujemy dla weryfikacji adres e-mail, z którego następnie potwierdzamy głos. Taka ciekawostka można jednego dnia maksymalnie z jednego adresu IP wpiscą 5 różnych adresów e-mail. Do dzieła !

Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

21 komentarze

  1. Zazdroszcze wyjazdu na wies (polska ma swoje uroki), kwiatki piekne, a wieszaki cudo normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt Polska ma piękne i cudne zakątki, że dech w piersiach zapiera :)

      Usuń
  2. Ja mieszkając na wsi, jej uroków mam aż nadto :) Wieszaki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś w tym jest mieszkając w mieście tęsknimy za wsią, mieszkając na wsi tęsknimy za miastem

      Usuń
  3. Te bratki przepiękne! A może Pani spacerowała gdzieś koło mnie? :P
    Wieszaki świetne ajaj nie było żadnego przekłamania w wychwalaniu Twojego talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Święta spacerowałam w Centrum Polskie w twoich okolicach :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Wieszaki są przecudowne!!! Już z nieciecierpliwoscia wypatruje przesyłki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też bratki:) Faktycznie, nie chce się ani siedzieć w pracy, ani przy nauce... :/
    Tak, wieszaki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcem, ale muszem, a będzie jeszcze gorzej jak przyjdzie lato :/

      Usuń
  7. wieszaki sa wspaniale ... oj musze kiedys koniecznie sprobować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ja dałam radę to ty z pewnością sobie poradzisz :)

      Usuń
    2. pewnie za 100 lat przyjdzie mi sie za nie wziąść, tymczasem Twoje bede podziwiac :*

      Usuń
  8. Podbiłaś i moje serducho tymi wieszakami:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieszaki cudowne!

    Na łonie natury na pewno odpoczniecie. Ja uwielbiam wieś i okrutnie tęsknię za naszymi Bieszczadami...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko pogoda dopisała, bo jak ona będzie to wypoczynek będzie na 102 :)

      Usuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Archiwum

Flickr Images