miało być o wyzwaniu jest fotograficznie

lipca 10, 2013

Zakasałam rękawy z głową pełną do pisania. Bo post miał być o moi osobistym wyzwaniu, które jakiś czas temu podjęłam, ale musicie jeszcze uzbroić się w cierpliwość, to na później.

Dostałam dziś pierwszą część obrobionych zdjęć z sesji urodzinowej na 2 latka Luli, więc oglądając je nie mogłam się powstrzymać by Wam ich nie pokazać.

Zapraszam do oglądania naszej 2-letniej Luli, na resztę czekamy :)





Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

11 komentarze

  1. Jaka smieszka i jak pieknie pozuje! a wloski ma takie,jak ja kiedys za mlodu :) Super dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest BOSKA :)))) chcemy więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adulka na pewno jak będę miała drugą porcję podzielę się z Wami :)

      Usuń
  3. Slicznosci :) Modelka Wam rosnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te roześmiane najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie nr 1 jest to jak patrzy w niebo i włos ma rozwiany :)

      Usuń
  5. śliczna jest :) mina z wiankiem rządzi :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images