K jak KOS

sierpnia 15, 2014

I stało się urlop rozpoczęty. Do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy gdzie nas poniesie było kilka pomysłów:
podróż autem do Włoch, Francji, podróż do Polski padło na Mazury, albo Łagów, a stamtąd mieliśmy uderzyć na wycieczkę do Berlina i Tropikalnej Wyspy, jednak rzutem na taśmę trafiły się wczoraj bilety czarterowe na grecką wyspę Kos na 8 dni w bardzo gorącej cenie niewiele myśląc w pracy dokonałam wstępnej rezerwacji. Po czym telefon do męża, który siedział w Sopocie z prośbą o dokonanie przelewu. Już tylko jeden krok dzielił nas od naszych greckich wakacji. Wszystko z biletami się udało. Ale jeszcze tyle do zrobienia, a wszystko na mojej głowie, bo mąż kilkaset km od domu. I tak na wariackich papierach. Na początku pojechałam do NFZ po karty EKUZ mimo, że podpisu męża brak udało się ufff, następny krok wymiana waluty, a na deser zakupy w całodobowym Tesco już z  mężem. Wszystko się udało pozostało jedynie znaleźć hotel. I tak na booking.com od wczoraj wertujemy strona po stronie i nic. Jak coś w ciemno znajdziemy, a z drugiej strony w Grecji na szczęście ciepło jest więc prześpimy się na plaży :) Ale na szczęście znaleźliśmy hotel, jak by co mamy dokąd jechać, jeśli po drodze nic nie znajdziemy. I taki jest plan po wylądowaniu, a w Kos będziemy o 7 rano szukamy czegoś jeśli nic nie wpadnie w oko jedziemy do zarezerwowanego hotelu. Po za tym w planach jest objechanie i zwiedzenie wyspy albo samochodem, albo rowerami i z pewnością trochę na nogach.
Tak więc melduje,że urlop uważam za rozpoczęty, walizy spakowane wyruszamy dziś o 22 do Katowic, by o 3:25 wsiąść na pokład samolotu. Zobaczymy jak podróż zniesie Lulcia pierwszy raz będzie lecieć z początku nie chciała słyszeć, że będzie lecieć samolotem wręcz reagowała płaczem, ale jest progres :)
 Do zobaczyska po !

Szczypta o Mnie
A kiedyś będzie nas więcej...kiedyś będzie nas czworo...:*