HELLO DAY

lipca 01, 2014

Na samym początku bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuje za te miłe słowa otuchy, za maile, które spływają na moją skrzynkę, od razu robi mi się na serduszku cieplej i dzięki nim inaczej postrzegam świat. Dziękuje WAM z całego serca, że jesteście, nawet nie wiecie jakie to ważne :*

A teraz do sedna kobitki mam tyle zaległości tyle ostatnio się u nas dzieje by Wam o wszystkim opowiedzieć i to nie w jednym poście hurtem, a w kilku, bo są to rzeczy ważne, istotne, a nie błahe. Bo za nami wyjazd przedwakacyjny nad morzem, pobyt na działce, kolejne spotkanie na szczycie z jedną z blogerek, moja wygrana sesja lotnicza ... Ale od czegoś trzeba zacząć. Więc zacznę od początku chronologicznie wszystko poukładam.
Dziś będę chciała się z Wami podzielić moją kolejną kampanią, do której zostałam zaproszona dzięki portalowi Rekomenduj To i dzięki niemu otrzymałam paczkę ambasadorki z płatkami i owsiankami
HELLO DAY, która była pokaźnych i imponujących rozmiarów :)


A co znalazłam w paczce:
OWSIANKĘ I PŁATKI W 4 SMAKACH DO WYBORU:

ENERGY zawiera witaminę C, żelazo, które wspomagają uwalnianie energii, pełne ziarno, banana, guarana i mleko. Ambasadorem tej linii jest Bogumił Głuszkowski, dziewięciokrotny mistrz Polski w triatlonie.
FOCUS zawierają magnez, witaminę B, które wspomagają pamięć i koncentrację, pełne ziarno, truskawkę i mleko. Ambasadorem tej marki została Segritta, to jedna z najbardziej wpływowych blogerek w Polsce.
FIT zawierają błonnik żytni, który wspomaga zdrowe trawienie, pełne ziarno, mleko, błonnik, rodzynki i jabłko. Ambasadorem został Piotr Łukasik to lider stylu życia skupiający wokół siebie biznesmenów i artystów najwyższego szczebla.
GLAMOUR zawierają witaminę C i E, selen, które wspomagają piękno i urodę, pełne ziarno, mleko, maliny i kiwi. Ambasadorkom jest Karolina Malinowska polska gwiazda modelingu.

Czym się wyróżniają płatki i owsianki HELLO DAY. A no tym, że jest to produkt wysokiej jakości, starannie dobrane składniki oprócz witamin i minerałów zawierają pełne ziarno, duże owoce i pełnowartościowe mleko i co ważne produkty HELLO DAY posiadają barierowe opakowanie.
Opakowanie to gwarantuje doskonałą jakość produktu w każdych warunkach atmosferycznych. Skutecznie chroni przed temperaturą, wilgocią i obcymi zapachami, które to nie przedostają się do środka, pozwalając się zawsze cieszyć przepysznym smakiem. Więc jak widać opakowanie spełnia ważną rolę.
Płatki i owsianki HELLO DAY to idealne i pełnowartościowe śniadanie, które zostało zamknięte w pojedynczej porcji, którą w ekspresowym tempie otworzysz, zalejesz wrzątkiem i śniadanie gotowe. A powiedzmy sobie szczerze, że często w pracy nie dostarczamy naszemu organizmowi pełnowartościowego posiłku, często sięgamy po jakieś niezdrowe, zapychacze HELLO DAY są zdrowa alternatywą i co najważniejsze wystarczy gorąca woda i gotowe. Ekspresowe przygotowanie wartościowego posiłku, paczka HELLO DAY zmieści się w najmniejszej damskiej torebce, wrzucona do pracowniczej szuflady biurka zawsze będzie pod ręką. a gdzie możecie kupić HELLO DAY. A już Wam mówię w sieciach sklepów Małpka Express, frisco.pl, bdsklep.pl a koszt płatków i owsianki to 3 zł.

A Wy jak się zapatrujecie na przedstawione przeze mnie produkty HELLO DAY ?
Znacie ?
Jadłyście ?
Czekam na Wasze opinie ?



Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

2 komentarze

  1. Hello day nie znam - nie wiem nawet czy sa dostepne na wloskim rynku. Bedac w Polsce czasami kupowalam sobie jednorazowe owsianki (marki nie pamietam) - moim zdaniem sa wygodne gdy nagle najdzie Cie niespodziewany glod :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tej firmy nie znam, ale płatki owsiane z chęcią zajadam:) Post bardzo na czasie - jak dla mnie - bo właśnie zmieniam menu Emilki i owsianka - wedle założeń - musi wieść prym wśród śniadań.
    W naszym przyszłym przedszkolu podobno często serwowana na sniadania, a Emilka - jak przestała, to przestała ją zajadać.
    P.S. Dopiero dziś nadrabiam, przeczytałam komentarz, więc spóźnione, ale WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA LULCI!

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Archiwum

Flickr Images