Z CYKLU 100 POST I ROZDAWAJKA U SZCZYPTY

lutego 28, 2014

Setka i mnie wskoczyła na licznik :)
I w związku z tym, że już sto opublikowanych, przeczytanych, skomentowanych postów za mną.

OGŁASZAM CANDY - ROZDAWAJKĘ U SZCZYPTY
A co możecie otrzymać u mnie w Rozdawajce, chyba to proste, chciałabym obdarować tego szczęśliwca moją pracą moim decu, którym jak wiecie od jakiegoś czasu zgłębiam jego tajniki. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i przymkniecie oko na małe nie dociągnięcia, ale ja wciąż się uczę :)
Tadam o to on chustecznik folklorystyczny !


I jak Wam się podoba :)

Zasady Candy Rozdawajki u Szczypty:

1. Warunek konieczny musisz posiadać i prowadzić bloga.
2. Chęć wzięcia udziału w Candy - Rozdawajce to umieszczenie komentarza pod tym postem.
3. W komentarzu napiszcie jak do mnie trafiłyście i co lubicie u Szczypty
3. Umieszczenie i podlinkowanie ( do czasu zakończenia) powyższej fotografii dotyczącej CANDY na swoim blogu wraz z odniesieniem kto organizuje dane CANDY
4. Bawimy się do pierwszego dnia wiosny czyli do 21.03.2014, losowanie odbędzie  się dnia następnego czyli 22.03.2014.
5. W rozdawajce mogą brać udział osoby spoza Polski :)

Do dzieła :)

Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

25 komentarze

  1. Czyżbym była pierwsza?
    Oczywiście się zgłaszam, bo motyw chustecznika- ludowy jest moim ulubionym:)
    Dlatego próbuję szczęścia. Nie napisałaś czy blogi zagraniczne mogą brać udział ale gdyby nie mogły to mam zaufany adres w pl:)))


    p.s. ja właśnie teraz siedzę nad decu bransoletkami i kolczykami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już jak do Ciebie trafiłam. Chyba od Miniowej Mamy:) Co u Ciebie lubię? Ostatnio Twoje co raz to lepsze próby decu:)

      Usuń
    2. Hahaha Minia to powinna indywidualną nagrodę dostać, bo większość czytelników od niej tutaj trafiła::)))

      Usuń
  2. Chustecznik cudny, więc i ja się zgłaszam do losowania. Jak trafiłam do Ciebie? Hmmm, wydaje mi się, że najpierw Ty trafiłaś do mnie "do kuchni" jako Musia jeszcze i tak sprawdziłam jaka Musia skąd, co i jak. Potem "Musia" zmieniła się w "Szczyptę" więc z automatu poszłam do "Szczypty". Co mi się podoba? Szczerze, nigdy się jakoś nad tym nie zastanawiałam. Czytam Cię bo lubię :) No to teraz idę kombinować jak to zdjęcie wsadzić na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięła bym udział, ale My mamy swoja wymianę :) więc dam szanse innym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adulka nasza wymianka to jedno, a stanie w kolejce rozdawajkowej to drugie. Więc stawaj stawaj i próbuj :)

      Usuń
  4. Kochana Szczyptusiu,ale masz zdolności. Piękny ten chustecznik!! ja oczywiście biorę udział. Jak na siebie trafiłyśmy? Pamiętam Niusię, pamiętam twój blog... pamiętam swój uśmiech,gdy pojawił się twój komentarz pod moim blogiem, pamiętam radość, gdy przeniosłaś się tutaj... jestem i będę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go chcę i już!!! :)
    Zgłaszam się do udziału w CANDY, trafiłam do Ciebie przez Minie, Dlaczego lubię tu zaglądać? Hmmm... Fajnie prowadzisz tego bloga i lubię pooglądać i pozazdrościć Twojego talentu do decupage :) :)
    Candy już zamontowane :)

    A tak poza tym, to nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award. Więcej info znajdziesz na moim blogu, a konkretnie tu:
    http://mama-ma-bloga.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award_28.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Ci ten chustecznik wyszedl..Ja tym razem jednak spasuje, dam szanse innym, gdyz moj maz i folklor nie ida w parze. Banerek na blog jednak chetnie wstawie :)

    p.s. Widze, ze Muska Mylcia nominowala juz Cie do Liebster Award. Jesl masz ochote odpowiedziec i na moje pytania to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten chustecznik więc i ja się po niego ustawie w kolejce.
    Banerek u mnie na blogu :)
    Pytałąś kiedyś co robię by mi spękania wychodziły, więc Ci odpowiedziałam jak umiałam :)---> http://anett-art.blogspot.com/2014/01/herbaciarka-cytrynowa.html#comment-form

    Jak trafiłam do Ciebie już niepamiętam :) Ale miesiąc temu nominowałam Cię do libster blog :) A co mi się tu podoba --> wszystko bo tu "sporo dzieciaczkowo" :) a ja tez mam małą córę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj...trafiłam do Ciebie poprzez Totową Mamę z keepthemoments :)
    ponieważ hobbystycznie też zajmuję się decou - a jak wiadomo szewc bez butów chodzi...chętnie spróbuję szczęścia u Ciebie...
    Poprzeglądałam posty u Ciebie i co mi się podoba u Ciebie? To, że jest u Ciebie różnorodnie, jest i o dziecku i o Tobie, o Twoim hobby, nawet i miejsce na pierniczki i chleb Twojej roboty się znalazły :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się po ten cudny chustecznik.
    Jak trafiłam do Ciebie? Zauważyłam na innym blogu podlinkowany baner z przykuwającym mój wzrok, pięknym pudełeczkiem.
    Co mi się u Ciebie podoba ? Pomysły na dekoracje w domu, na wykorzystanie różnych rzeczy do upiększenia domu. Ale także przepisy. Swoją drogą zajrzyj do mnie - mamy podobny chlebek z niewielką różnicą w przygotowaniu. Ale również tematy dotyczące dzieci, ciązy, Ciebie itp :)
    Baner na http://mojedamskiemysli.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna ;)
    Obserwuję jako Kasia S
    Banerek jest na http://kreatywnamama85.blogspot.com
    Trafiłam przypadkiem, ale zostałam na dłużej ze względu na świetnie prowadzonego bloga i talent, którego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział :D
    Obserwuje jako Amika
    Banerek oczywiście jest na moim blogu: http://paczkomanka.blogspot.com/
    Trafiłam na bloga przez google, czyli tak jak zazwyczaj szukam ciekawych blogów, przyznam, że zostanę na dłużej dzięki temu jak ciekawie piszesz :D Bardzo mnie zaintrygował Twój najnowszy post o strachu, zdjęcia Joshua Hoffine są wręcz wspaniałe. A dzięki tobie dowiedziałam się że taki ktoś w ogóle istnieje :D Czekam niecierpliwie na następny i na pewno bardzo ciekawy post, a w tym czasie poczytam inne twoje teksty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu przegapiłam, ale na szczęście zdążyłam :P
    Zapisuję się, a co :) Będzie powód do spotkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafiłam wybacz, nie pamiętam, a za co lubię? Za kawę co to się na nią wybieramy! Za twórczość! I za podejście do macierzyństwa ;)

      Usuń
  14. zgłaszam się :)
    Na bloga trafiłam przez baner przekierowujący na rozdanie :)
    obserwuję o dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym się ustawiła w kolejce, bo chustecznik śliczny. Jestem wielką fanką folku!
    Trafiłam do Ciebie przez Minię - już kiedyś pisałam: czasami u Mini się 'sprzeczałyśmy', ale z czasem stwierdziłam, że jednak trochę nas łączy :) i mamy podobne spojrzenie, w sumie, na większość spraw, czego na początku się nie spodziewałam ;).
    No i na końcu jedno ALE: ale nie posiadam bloga :) a to podobno warunek konieczny :)? Czy może jednak nie ;)? Bez względu na odpowiedź pozdrawiam :)!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm i co by tu z tym fantem zrobić. Jako, że kojarzę Ciebie i, że na mojego bloga zaglądasz i nie jesteś osobą ot tak, więc zrobię w tym przypadku wyjątek. Proszę Cię tylko o pozostawienia adresu mailowego :)

      Usuń
  16. Juhuuu, juhuuu. Jupiiii, jupiiii :D. Ale się cieszę :). Gdzie mam ten adres mailowy zostawić :)? Bo tak na forum nie chcę :P. Napiszę do Ciebie maila po prostu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam z Miniowego Szczęścia. Jest tu u Was ciepło, miło i rodzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Więc i ja się zgłaszam :)
    Jak tu trafiłam ? To Ty trafiłaś do mnie, więc z ciekawości zaglądnęłam, żeby sprawdzić kto to taki :) Spodobało mi się tu u Ciebie więc będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdążę? :)
    Zgłaszam się z ochotą ogromną po chustecznik Twój przepiękny. Jest niesamowity, folklorystyczny, a w moim bułgarskim domu polskiego folkloru brak.
    Trafiłam doi Ciebie, bo Ty trafiłaś do mnie. I zostanę, bo podoba mi się tu bardzo.
    Powiem krótko - lubię ludzi
    A) którzy mają coś do powiedzenia
    B) ludzi z pasją!

    www.przebieramrekami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd mi. Nie wiem, po prostu nie wiem, jak się montuje takie banerki. Oszaleje za chwilę.

      Usuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Archiwum

Flickr Images