Mężczyzn to też dotyczy

października 08, 2013

W poprzednim poście przedstawiałam Wam Project Unbreakable - Projekt Niezniszczalni, w którym przedstawiałam ofiary, w tym przypadku kobiety przemocy seksualnej. Ale nie wolno nam zapominać, że Projekt dotyczy ofiar przemocy seksualnej zarówno kobiet jak i mężczyzn. W komentarzu słusznie to zauważyła Ala. I dziś tym właśnie się zajmę. Mimo, że głośno się o tym nie mówi, nie można chować głowy w piasek i o tym zapomnieć, wymazać problem jak by nie istniał, mężczyźni również są ofiarami przemocy seksualnej i to często oprawcami bywają kobiety. Niestety :(

"Ciiii... Tylko cię sprawdzam"
 
"Jak dziewczyna może zgwałcić chłopaka?" - niemal każdy, komu o tym mówiłem przez pierwsze 4 lata od zdarzenia.

"Dorośnij." - moja była narzeczona w reakcji na mój atak paniki, kiedy po 8 latach zobaczyłem napastniczkę pierwszy raz od gwałtu.
 
"Myślałam, że nie będziesz tego pamiętał"
 
"Jesteś facetem, nie możesz powiedzieć "nie" dziewczynie takiej jak ja." Luty 2013
 
"Chcę ci pokazać, jak bardzo mi zależy."
 
 Był gliniarzem. Zrobił co chciał. Śmiał się, kiedy płakałem. Wiek od 6 do 10 lat.
 
Miałem 20 lat i jeszcze nie przyznawałem się do bycia transgenderystą. Miał 26 lat, był moim przyjacielem i mu ufałem. Zaprosił mnie na imprezę, dosypał coś do drinka i kiedy mnie napastował, jego koledzy filmowali to. Kiedy po kilku dniach spotkałem się z nim, powiedział: "To, że tego nie pamiętasz, nie znaczy, że ci się nie podobało."
"Jesteś moim specjalnym chłopcem"
"Obiecaj, że nikomu nie powiesz - ni-ko-mu"
"Jeśli to takie przyjemne, to dlaczego jest tak złe"
"Zabiję twoje siostry" - ojczym, w moje urodziny. Nie wiedziałem, że im podobnie groził.
"No co ty, nikt nie musi wiedzieć..." - o 5 rano w łazience w akademiku, w czasie mojej szóstej nocy na studiach.
I wiecie co? Teraz Uniwersytet też wie.
 
 
Szczypta o Mnie 

Może Cię zainteresować również

3 komentarze

  1. Mnie ten "problem" jest obcy, dobrze że poruszasz takie tematy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałam wcześniej - czy to kobieta ,czy mężczyzna jeśli spotkała ich taka tragedia to nigdy nie wymarzą jej z pamięci... co za sk...czysyny z tych gwałcicieli!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być niesamowita trauma :-(

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images