19 tydzień - dziecko zaczyna słyszeć mamusiowy głos

grudnia 12, 2014

Stan Szczypty na 19 tydzień ciąży:

  • waga 70 kg
  • obwód brzuszka 93 cm
  • długość maluszka 14 cm
  • waga maluszka 200 gr
  • samopoczucie w odchodzącym 18 tygodniu bóle głowy niestety znów mi towarzyszyły, apetyt dopisuje szczególnie mam ssanie na cytrusy ale tylko wybrane grejpfrut, ananasem, ale tylko świeżym też nie pogardzę senność mimo 9-10 godzinnego snu jestem zmęczona w ciągu dnia
  • katar jest ale w dużo mniejszym stopniu jak był
  • w odchodzącym 18 tygodniu łaskotania w brzuszku towarzyszyły
  • brak rozstępów na brzuchu i piersiach zgodnie z tym co mi się sprawdziło podczas pierwszej ciąży nie używam żadnych jak dla mnie przereklamowanych środków, smaruje się zwykłą oliwką raz dziennie wieczorem
  • jestem bardzo rozchwiana emocjonalnie jak widzę jakąś wzruszająca scenę, historie w TV to zaraz klucha mi staje w gardle, a łzy same napływają mi do oczu
  • a na dodatek jestem bardzo kłótliwa


Szczypta o Mnie

Może Cię zainteresować również

9 komentarze

  1. Czyli wszystko prawidlowo jak na Ciazowke przystalo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) oj ja też mogłabym spać całymi dniami w tamtym czasie!
    Brzuszek wygląda pięknie, Ty zapewne też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczniutki brzusio! Strasznie mnie rozczula taka wielkość brzuszka. Jeszcze nieśmiały, ale każdy wie co tam w środku skrywa. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś przez przypadek trafiłam na Twojego bloga ja mam termin na 10 maja i napewno juz bede twoja stała czytelniczka:) pozdrawiam Ania Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tymi środkami to mnie uratowały od rozstępów. na początku ciąży z Ątusią u mnie najpierw też oliwka poszła w ruch. niestety doprowadziło mnie to do rozstępów na całym obwodzie brzucha. uratowała mnie dermatolog najpierw maścią przygotowaną na zamówienie w aptece, później mustella. jak już udało się brzuch doprowadzić do ładu, reszta ciąży to rano pharmaceris, wieczorem mustella. ciążę zakończyłam z bodajże dwoma drobnymi rozstępami poniżej pasa bikini, także nie było źle. zwłaszcza że jestem przy kości z tendencją do rozstępów. jeżeli dobrze poszuka się w necie kremów dla ciężarnych można kupić taniej. ale słyszałam przypadki że nie wszystkim pomagają także reguły nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wszystko z Tobą w porządku. Jak na Ciężarówkę przystało. Brzuszek cudowny :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. I wszystko tak jak być powinno :) A o tej tkliwości i płaczliwości to nic nie mów! U mnie masakra - ostatnio chyba ze 3 dni pod rząd płakałam nawet jak maż mnie się pytał jak się czuję?! Nosz masakra! Oby te huśtawki emocjonalne szybko mi przeszły! Buziaki dla brzuszka :*

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Archiwum

Flickr Images