Baytime targi wyjątkowy dzień

czerwca 21, 2018

Babytime targi to największe targi branży dziecięcej w województwie łódzkim ich pierwsza odsłona miała miejsce w wyjątkowym dniu w Dzień Matki 26.05. 


Na targi wybrałam się z moimi córami bo to w końcu targi branży dziecięcej. Targi odbywały się w łódzkiej hali Expo. Przestrzeń targów była świetnie zorganizowana. Były swobodne duże przejścia dzięki czemu rodzice z wózkami mogli swobodnie krążyć między stoiskami, a było między czym krążyć.
Wśród wystawców pojawili się polscy producenci odzieży dla dzieci i kobiet w ciąży i karmiących. Najnowsze kolekcje ubraniowe mogliśmy podziwiać na głównej scenie gdzie odbyły się pokazy mody, a w rolę modeli wcieliły się dzieci i mamy.
Były stoiska z zabawkami, wózkami było w czym wybierać. Swoje usługi zaprezentowały również gabinet stomatologiczny, logopeda  czy salon piękności czyli to co matki lubią najbardziej.

Organizatorzy zadbali o komfort dla karmiących mam oraz o najwyższy komfort najmniejszych . Toalety były wyposażone w przewijaki, nocniki. Brawo !







Jak na spotkanie blogerskie przystało mimo, że targi jakiś mądry wykład musiał się pojawić. Tym razem mieliśmy okazję posłuchać jak, że doświadczonej mamy blogerki Wioli, która poruszyła bardzo ważny temat gospodarowania, organizacji czasu.


A skoro było to spotkanie blogerskie to zapewne byli sponsorzy. A no byli.

Od firmy Alantan otrzymaliśmy cały zapas różnych kremów, ja już wypróbowałam kremu do stóp z zawartością mocznika.


Firma Revitacell przekazała nam dwa kremy dzień/noc oparte na bazie komórek macierzystych.


Super-Pharma podarowała nam kilka przydatnych drobiazgów, było coś dla duszy i ciała.




Największą radość sprawiły mnie, a przede wszystkim moim córkom zdrowe słodycze


Marka AA podarowała naszym dzieciom zestawy kosmetyków z bardzo wdzięczną nazwą AA I Lovy You Baby.



Dziękuje organizatorkom  za możliwość spędzenia tego cudownego i wyjątkowego Dnia na Targach Babytime. Było cudownie, a organizacja na najwyższym poziomie brawo ! Już z niecierpliwością wyczekuję kolejnej edycji.

Za zdjęcia dziękuje Paulinie.


Pozdrawiam Szczypta o Mnie 

Może Cię zainteresować również

6 komentarze

  1. Na takie targi z chęcią bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te targi, choć moi dwaj synowie już na takie spotkanie by się ze mną nie wybrali. Bo są za duzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite targi sama byłam osobiście tam ze swoim maluszkiem i wróciłam bardzo zadowolona z bycia tam i na następne spotkanie wybieram się bez namysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post Thank You for sharing your wonderfull information about this ..online book Ticket through Redbus

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce pełne inspiracji. Nowoczesna metryczka w ramce już kupiona, podobnie jak masa innych przydatnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images