Sweter DIY

stycznia 15, 2018

Hitem tego sezonu są sweterki z perełkami, sklepowe półki uginają się od nich, a cena markowych, perełkowych sweterków może nas słono kosztować. 



Podążając za trendami modowymi postanowiłam sama stworzyć hit tego sezonu i tym samym przyoszczędzić co nie co w portfelu, a zaoszczędzone pieniążki spożytkować na coś innego.

GOTOWI.

ZACZYNAMY  !

Mój sweterek zakupiłam w Pepco za całe 9,99 złocisza, do tego kupiłam dwa komplety perełek za całe 7,96 zł, a więc cały koszt mojego sweterka wyniósł mnie 17,95 zł +czas jaki spędziłam na przyszywaniu perełek.

A O TO EFEKT FINALNY !

PRZED


PO




I jak Wam się podoba ?
Działacie w tematach DIY ubraniowych ?


Pozdrawiam Szczypta o Mnie  

Może Cię zainteresować również

4 komentarze

  1. No wiesz! Zaskoczyłaś mnie totalnie! Bo ja nawet bym nie wpadła na taki prosty i genialny sposób!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie do dzieła pozwalam skopiować pomysł :)

      Usuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images