34 miesięczna Nusia

stycznia 17, 2018

Nasza Nusia skończyła 34 miesiąc swojego życia (33 miesiąc korygowany) 17.03.2015-17.01.2018

Jeju jeju czarodzieju za 2 miesiące 3 latka wskoczy na licznik, naszej małe Nusi. W marcu kiedy Nusia skończy 3 latka pojawi się ostatni z tego cyklu wpis o jej rozwoju i umiejętnościach, sporadycznie będą się pojawiać spisy o nowych, zadziwiających umiejętnościach jakie posiadła nasza młodsza córka.

 Umiejętności 34 miesiąca|:       

  • sama doskonale radzi sobie z ubieraniem i rozbieraniem
  • w tym miesiącu pokochała bezgranicznie czytanie książeczek na topie jest seria z Misią Marysią
  • układa puzzle, doskonale kojarzy przeciwieństwa czy inne proste zabawy dla 3-latków 
  • układa wieże z klocków, łączy klocki ze sobą tworząc swoje wymyśle budowle jak choćby ostatnio garaż dla samochodów
  • chętnie pomaga w kuchni podczas przygotowywania posiłków
  • naśladuje, naśladuje i jeszcze raz naśladuje starsza siostre we wszystkim

W swoim 34 miesiącu życia byłam:

  • w grocie solnej o której pisałam więcej TU 
  • miała pierwsze tego roku i tej zimy spotkanie ze śniegiem
  • na Sylwestrze u naszych sąsiadów i zabawa prawie do rana o 1 padła
  • na Świętach wigilia u babci, na obiedzie u wuja i cioci

Pozdrawiam Szczypta o Mnie  

Może Cię zainteresować również

5 komentarze

  1. Zastanawialam sie jak dlugo bedziesz kontynuowac ten cykl :-) Nusia to duza I madra dziewczynka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam sobie tą granicę 3 lat, ale trudno mi uwierzyć, ze ona ma już 3 lata, ona jest wciąż taka malutka,a tu rzeczywistość mówi co innego :(

      Usuń
  2. wow! sama się ubiera i rozbiera! ;) a moj 4 latek ma to gdzieś i czeka, aż mama go ubierze.. cwaniak mały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza jest bardzo samodzielna sama chce się myć, sama otwierać i zamykać drzwi, a jak ją wyręczysz to bez kija nie podchodź :)

      Usuń
  3. Fajnie z tym ubieraniem, bo moja pięciolatka ubiera się sama, ale ile się przy tym ponarzeka :).

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images