Mikołajkowa lista zyczeń

grudnia 06, 2017

Mikołajki już dziś u nas tradycją jest pisanie w tym dniu listu do Świętego Mikołaja. Obowiązkowo piszą mali i duzi, starzy i młodzi :) 

Chętnie się z Wami podzielę moimi mikołajkowymi marzeniami :)


Nie zmiennie w czołówce plasuje się rurka statyczno-obrotowa :) 


Paznokcie hybrydowe czasu na wizyty u kosmetyczki brak, co innego w zaciszu domowym po 22 :)

Na Święta za 1,5 tygodnia będę miała w końcu moją wymarzoną, wyśnioną kuchnię marzeń, więc czas pomału kompletować cudne dodatki do cudnej kuchni.


Dodatkami wszelakimi do domu nigdy nie pogardzę i tak firanki a'la spagetti czy miętowa poducha.


Designerskie rajstopy z motywem mojego miasta, idealne na zimę.

Parką by się przydała na luźniejsze dni, a granatowe skórzane rękawiczki dopełniły by całości do mojego pięknego granatowego, wełnianego płaszcza.

Jak na kobietę przystało nowe szpilki i torba zawsze chętnie widzę, a o ażurowych botkach wciąż marzę nie mogąc znaleźć do dziś odpowiednich w najbliższej okolicy.

A Wy co otrzymałyście od Mikołaja o czym marzycie, listy piszecie tak jak my :)
Udanych Mikołajek kochani.


Pozdrawiam Szczypta o Mnie  

Może Cię zainteresować również

11 komentarze

  1. Gdybym miała jakiekolwiek zdolności manualne to zarzyczyłabym sobie zestaw do hybryd, ale dla mnie malowanie paznokci to masakra - im bardziej się przykładam, tym mam wrażenie gorzej mi wychodzi :(
    Pod choinkę dostanę torebkę. W tym roku nie mamy czasu na bieganie po sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ja perfum musze sobie kupic. O innych prezentach dla siebie nawet nie myslalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Mikołajki to u nas tylko dzieci dostają słodycze. Pod choinką od Gwiazdora dzieci i dorośli mogą coś większego znaleźć ;) Co bym chciała? Hmm... kolczyki :) Czy dostanę? Nie wiem :) Okaże się za ponad tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na Mikołajki też dajemy sobie drobne upominki takie, które zmieszczą się do buta :)

      Usuń
  4. Dla mnie się marzy porządny aparat aby móc robić porządne zdjęcia swojej rodzinie, bliskim jak i naturze.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w czerwcu ub. roku zakupiłam w końcu swoją wymarzoną lustrzankę i ciągle szlifuję i doszkalam swój warsztat fotograficzny.

      Usuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images