Do siego roku

grudnia 31, 2017

Moi mili biegnę w ten ostatni dzień Starego Roku naskrobać Wam ostatniego posta w 2017 roku. 


Będzie to post z noworocznymi życzeniami, po drodze zgubiłam życzenia świąteczne, podsumowanie roku i kolejny miesiąc do spisania rozwoju naszej Nusi. W wirze świątecznych przygotowań, gotowania, sprzątania i w międzyczasie dopieszczania, układania, przekładania, rozplanowywania gdzie co ma stać mojej osobistej nowej wymarzonej kuchni, codziennej pracy, której w mojej branży z końcem roku jest cała masa, zabrakło czasu na blogowanie. Dwa posty w miesiącu o zgrozo to nie przystoi.

Tak więc w Nowym nadchodzącym Roku życzę sobie by tych postów pojawiało się zdecydowanie więcej, a by ich było więcej Wy tłumniej mnie odwiedzajcie i zostawiajcie komentarz to daje super power moc do pisania i działania.

Postanowień noworocznych u mnie brak na ten moment, może zrodzą się w Nowym Roku, ale czego sobie i Wam życzę to tego by nadchodzący Rok był równie cudowny jak ten, który odchodzi, ba nawet lepszy, a nie gorszy, bo dla mnie i mojej rodziny rok 2017 był udany, spełniony i cudowny.
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam szampańskiej zabawy i do siego Roku moi mili !!!


 


Pozdrawiam Szczypta o Mnie 

Może Cię zainteresować również

4 komentarze

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images