Podarki, podarunki z Blogowego Szału Mam

grudnia 09, 2016

O tym jak było i co robiłyśmy podczas II edycji Blogowego Szału Mam możecie przeczytać TU.

A o tym, że ze spotkania wróciłam obładowana jak wielbłąd dziś Wam opowiem i słowo jedno, a może i dwa wspomnę o naszych hojnych sponsorach, a była ich cała 100 + 3. Dzięki ich darom udało nam się zebrać piękną sumkę 4 800 zł.

No to co zaczynamy

Mamali

Która z nas nie kocha biżuterii, u Mamali znajdziecie nietuzinkową, wyjątkową biżuterię. Każda z uczestniczek otrzymała piękny łańcuszek, ja otrzymałam 4-listną koniczynkę na szczęście. 


Eveline Cosmetics

Firmy chyba nie muszę Wam przedstawiać :) Ja z otrzymanych produktów od firmy. Najlepszy jest jak do tej pory matowy błyszczyk do ust trzyma się mega długo i jest the best of the best.


Kosmetyki Oillan lubię je i cenię za przyjazny skład ucieszyły się z nich moje dziewczynki i ja z kremu do twarzy. Z kosmetyków A&A nie skorzystałam gdyż w swoim składzie na drugiej pozycji gości nie lubiane prze ze mnie SLS w żelu do mycia twarzy, powędrował dalej.


Equilibra

To linia naturalnych kosmetyków na bazie aloesu, które bardzo mi przypadły do gustu. 
Brawo za skład.


Ahmad Tea

O herbatach Ahmad wspominałam Wam już w poprzednim wpisie. Powtórzę się najlepsze herabty jakie do tej pory piłam uwielbiam je !


Oladi

To tysiące propozycji i inspiracji w jednym miejscu czyli to co kobiety lubią najbardziej. 


Bioxsine

Zadbała o nasze włosy, by były zdrowe, lśniące jak z reklamy.

Cureplex

To profesjonalne odżywki do włosów, które używane są w salonach fryzjerskich, po za odżywkami na licytację przekazali profesjonalne prostownice do  włosów. Jak moja radość była z wylicytowanej prostownicy, jednak nie trwała ona długo bo gdy zobaczyłam jej rozmiar moja euforia opadła. Jest to mikro prostownica, która wylądowała na dnie mojej szafy, nadaje się do prostowania włosów lalkom.


AWM

Agencja wydawnicza, gdzie znajdziecie wachlarz kolorowanek, książek, kalendarzy...


Jupi Park

To sieć sal zabaw dla dzieci w całej Polsce, w której Wasze pociechy mogą miło spędzić czas, a jeśli nie masz pomysłu gdzie urządzić dziecinne przyjęcie urodzinowe to jupi Park jest doskonałym miejscem.

Majunto

To piękne materiałowe serducha i wiele wiele innych ręcznie robionych drobiazgów i nie tylko.


Papiko

Hurtownia Papiko zapewniłam nam materiały do naszych artystycznych warsztatów malowania na tkaninach.

Gagalu

To miejsce gdzie znajdziecie prezenty ręcznie robione, dekoracje do domu, meble.



podarowała nam dziergane serduszka

Akatja

Szukasz naklejek ściennych, szablonów to wbijaj do Akatji


to pasja szycia u nas w oknie pięknie prezentuje się girlanda z trójkątów

To odzież szyta dal dzieci jak i dorosłych. My mamy ta przyjemność cieszyć się różową czapką.

Deleko

To piękne śliniaki, a co je wyróżnia na tle innych drewniany gryzak przy śliniaku. Śliniak trafił na szyję synka sąsiadów.

Bispol

Świeczki, które uprzyjemniają długie jesienno-zimowe wieczory. Co mnie zachwyciło po za zapachem w świeczkach ich równe spalanie.

Handmade Kasi

Jestem szczęśliwą posiadaczkę drewnianych fuksjowych koralów, które wylicytowałam.


Crochet Word

Oryginalne sznurówkowe breloczki serduszka


Vifon

Obdarowała nas zupką vifonką w postaci maskotki jest czaderska

Tron

To jednorazowe nocniki już nie mogę się doczekać gdy go wypróbujemy w letniej podróży na wakacje, bo mam nadzieję, że Nusia wtedy będzie już odpieluchowana.

Ouhmania

Podarowała dla nas voucher na fotoksiążkę i kupony zniżkowe mój projekt fotoksiążki prawie ukończony.

DekoŚwiat Ewy

To kolejny handmade tym razem ręcznie robione różyczki.

Tolly

Od firmy Tolly otrzymałyśmy jednorazowe śliniak przydadzą się podczas podróży. Śliniaki są nie przemakalne.

Emoliun

To ekspert w pielęgnacji suchej skóry, o czym mogłyśmy przekonać się na własnej skórze każda z nas otrzymała kosmetyk od tej firmy.

Dermaglin

To natura dla skóry, a ich naturalne maseczki zadbały o moją skórę twarzy

Ufundowała dla każdej uczestniczki ozdobne, bardzo eleganckie ramiączka do stanika.

Oho

To zdrowe batony, takie jakie spokojnie możesz zafundować swojej pociesze


Wydawnictwo Zielna Sowa

Po za książkami, można było wylicytować cudną bransoletkę dla małej damy. Dziś Lulcia jest jej szczęśliwą posiadaczką

Kamaro

To cudne ozdoby do włosów my jesteśmy szczęśliwymi posiadaczkami spinki, która zdobi włosy mojej córci.

Miravena

Od firmy Miraveny otrzymałyśmy płyn do higieny intymnej stworzony na bazie owoców i roślin.

Ava

W zgodzie z naturą, a przekonać się o tym możemy na własnej skórze. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką żelu pod prysznic.


Takie siakie by Kate

Koralikowy zawrót głowy, śliczne koralikowe bransoletki są w posiadaniu każdej z uczestniczek

Pro Body

To nieziemsko pyszny chleb jego smak jest zjawiskowy.

Naturalne Piękno

Obdarowała nas zestawem do własnej produkcji naturalnego masła do ciała

Ebebe

Od ebebe otrzymałyśmy chusteczki nawilżone

Attipas

To niewiarygodnie zajefajne buciki dla maluszków

Chris Cosmetics

To to co kobiety lubią najbardziej

Dekostacja

O dekostacji szerzej Wam opowiadałam w poprzednim wpisie, były prelegentkami i obdarowały każdą z nas własnoręcznie wykonanymi podarkami

Ufff koniec. Paulina zaszalałaś po całości, dobrnęliście do końca.


Patroni Medialni:


Pozdrawiam Szczypta o Mnie  

Może Cię zainteresować również

4 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się łaćcuszek z pierwszego zdjęcia. Też by mi się przydała czterolistna koniczyna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednorazowy nocnik? To ci ciekawostka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, sporo tego! O nocnikach jednorazowych słyszałam, ale o śliniakach nie ;) Znów czegoś nowego się dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już do mnie zawitałeś, miło będzie jak zostawisz ślad po sobie.
Chętnie poznam Twoją opinię.

Flickr Images